Honda este liderul mondial în producția de motociclete. Firma japoneză a fost fondată în 1948. Aceasta a fost cel mai mare producător de vehicule cu două roți motorizate din 1959, câștigânduși o reputație bine-meritată. Motociclete precum NR750 și DN01 sunt exemple ale tehnologiei sale de top la nivel mondial, în timp ce modele populare, precum VFR750F și CBR1100XX Super Blackbird demonstrează capacitatea Honda de a construi motociclete de înaltă calitate.
Piesele de schimb pentru motociclete sunt unul dintre principalele produse comercializate de către Honda .
Suntem mândri să oferim nu doar piese de schimb originale Honda, nu doar pentru motociclete, ci și pentru vehicule off-road Honda, ATV-uri Honda / Quads și scutere Honda – toate la prețuri competitive.
Așadar, indiferent dacă sunteți în căutarea unei garnituri pentru un GL1500 GoldWing, o protecție de noroi pentru un motocrosser Honda, un cablu pentru un Honda quad sau un ghidon pentru un scuter Honda, REVIZIE MOTO este locul potrivit.
Piesele de schimb pentru motociclete comercializate pe site sunt piese noi, originale Honda. Livrăm în toată România folosind fie FAN Courier, fie Urgent Cargus, asigurând astfel livrarea rapidă și sigură pentru toate piesele comandate online. Mai mult, dacă o achiziție este incorectă sau nu este potrivită, oferim posibilitatea de returnare a produsului în termen de 14 zile.
Deci ce mai așteptați? De ce să nu încercați motorul nostru de căutare online ușor de utilizat pentru a găsi ceea ce aveți nevoie pentru Honda dvs. astăzi. Nu ar putea fi mai ușor!
motociclete honda
istoria honda
Honda este cel mai mare producător de motociclete din Japonia. Aceasta și-a început producția în anul 1955. Firma a atins apogeul în anul 1982, atunci când
Honda fabrica aproape 3 milioane de motociclete pe an. Până în 2006, această cifră s-a redus la aproximativ 550.000, cu toate acestea, cantitatea de motociclete produse era încă mai mare decât cantitatea produsa de cei trei concurenți interni.
Istorie
În anii ’60, când încă era un producător mic, Honda a ieșit din piața de motociclete japoneză și a început să exporte în SUA lucrând cu agenția de publicitate Gray Advertising. Honda a creat o campanie de marketing inovatoare, folosind sloganul „De pe un motor Honda îi întâlnești pe cei mai frumoși oameni! „. Campania a avut un mare succes; anunțurile au funcționat timp de trei ani și, până la sfârșitul anului 1963, Honda a vândut 90.000 de motociclete.
Succesul Honda
Luând povestea Honda ca un arhetip al micului producător care intră pe o nouă piață ocupată deja de concurenți extrem de dominanți, povestea intrării lor pe piață și succesul lor uriaș ulterior în SUA și în întreaga lume, a făcut obiectul unor controverse academice. Explicațiile concurente au fost avansate pentru a explica strategia Honda și motivele succesului lor.
Scara ridicata de productie
Prima dintre aceste explicații a fost prezentată atunci când, în 1975, Boston Consulting Group (BCG) a fost însărcinat de guvernul Regatului Unit să scrie un raport care să explice de ce, dar și modul în care industria de motociclete britanică a fost anihilata de concurenții japonezi. Raportul a concluzionat că firmele japoneze, inclusiv Honda, au vizat o scară foarte mare de producție (au făcut un număr mare de motociclete) pentru a beneficia de economiile de scară și efectele curbei de învățare. Boston Consulting Group a dat vina pe declinul industriei britanice a motocicletelor, și în eșecul managerilor britanici de a investi suficient în afacerile lor pentru a profita din economii de scară și amploare.
Munca grea
A doua explicație a fost oferită în 1984 de Richard Pascale, care a intervievat directorii Honda responsabili pentru intrarea firmei pe piața din SUA. Spre deosebire de strategia pe care BCG a presupus că a fost folosită de cei de la Honda, Pascale a constatat că intrarea lor pe piața americană era o poveste de „greșeală, serendipitate și învățare organizațională” – cu alte cuvinte, succesul Honda s-a datorat muncii grele a personalului său, mai degrabă decât la orice strategie pe termen lung. De exemplu, planul inițial al Honda pentru intrarea în S.U.A. era să concureze la motociclete mari, în jur de 300 cmc. Abia când echipa a descoperit că scuterele pe care le foloseau pentru a se plimba în jurul bazei lor din SUA din San Francisco au atras interesul pozitiv din partea potentialilor consumatori au venit cu ideea de a vinde Super Cub.
Generarea unei noi strategi introductive
Gary Hamel și CK Prahalad au susținut că succesul Honda s-a datorat concentrării sale pe tehnologia internă a motoarelor cu combustie. Intrarea Honda pe piața motocicletelor din SUA în anii 1960 este folosită ca studiu de caz pentru predarea strategiei introductive la școlile de afaceri din întreaga lume.