Piese de schimb originale pentru motociclete Kawasaki
Kawasaki este al patrulea mare producător de motociclete japoneze.
Brandul Kawasaki este unul dintre brand-urile mari de producători industriali din Japonia. Acesta face parte din Kawasaki Heavy Industries care datează din 1896 și care are un domeniu larg de activitate, fabricând de la trenuri și nave până la echipamente aerospațiale și militare, .
Compania de motociclete Kawasaki a fost înființată în 1963.La sfârșitul anilor 1960 a devenit cunoscută pentru o serie de motoare de înaltă performanță în doi timpi, apoi, în 1972, Kawasaki a șocat lumea producând motorul cu patru cilindri și patru timpi 900cc Z1. De atunci, Kawasaki a avut o reputație colosala pentru performanta obținută la motoarele în patru cilindri, cum ar fi GPz900R, ZX-10R și ZZ-R1400.
REVIZIE MOTO este unul dintre cei mai mari comercianți online de piese
de schimb pentru motociclete, și vinde doar piese de schimb originale
pentru motociclete Kawasaki , ci și pentru vehicule Kawasaki Off-Road, Kawasaki ATV-uri / Quads și Kawasaki Scooters – tote la un loc prețuri competitive.
Așadar, indiferent dacă sunteți în căutarea unei garnituri pentru un motocross, un cablu pentru un quad Kawasaki sau o caroserie pentru un scuter Kawasaki , REVIZIE MOTO este locul potrivit.
Piesele de schimb pentru motociclete comercializate pe site sunt piese noi, originale Suzuki . Livrăm în toată România folosind fie FAN Courier, fie Urgent Cargus, asigurând astfel livrarea rapidă și sigură pentru toate piesele comandate online. Mai mult, dacă o achiziție este incorectă sau nu este potrivită, oferim posibilitatea de returnare a produsului în termen de 14 zile.
Deci ce mai așteptați? De ce să nu încercați motorul nostru de căutare online ușor de utilizat pentru a găsi ceea ce aveți nevoie pentru Kawasaki dvs. astăzi. Nu ar putea fi mai ușor!
motociclete Kawasaki
istoria Kawasaki
Kawasaki Aircraft a fabricat inițial motociclete sub numele de Meguro, după ce a cumpărat Meguro Manufacturing Co. Ltd cu care au fost în parteneriat o perioada, dar mai târziu a format Kawasaki Motor Sales. Unele motociclete timpurii afișează pe rezervorul de combustibil o emblemă cu „Avioanele Kawasaki”.
Fuzionarea
În timpul fuziunii din 1962, inginerii Kawasaki s-au angajat în dezvoltarea unui motor în patru timpi pentru motoare mici, a căror construcție s-a încheiat în 1962, cu unii dintre inginerii transferați la Meguro Works pentru a lucra la Meguro K1 și SG. În 1963, Kawasaki și Meguro au fuzionat pentru a forma Kawasaki Motorcycle Co., Ltd. Motocicletele Kawasaki din 1962 până în 1967 au folosit o emblemă care poate fi descrisă ca un steag în interiorul unei aripi.
Lucrările au continuat pe Meguro K1, o copiere a Twin 7 Verticale BSA A7 de 500 cmc și pe Kawasaki W1.
K2 a fost exportat în SUA pentru un test ca răspuns la piața americană în expansiune pentru motociclete în patru timpi. Din nefericire pentru Kawasaki, raspunsul a fost negativ din cauza lipsei de putere. Până la mijlocul anilor 1960, Kawasaki exporta în sfârșit un număr moderat de motociclete. Kawasaki H1 Mach III în 1968, împreună cu mai multe motociclete în stil enduro pentru a concura cu Yamaha, Suzuki și Honda.
Astfel, de la acel punct vânzările au crescut considerabil.
În prezent, motocicletele Kawasaki sunt fabricate de divizia Motociclete și Motoare din Kawasaki Heavy Industries la fabricile din Japonia, SUA, Filipine, Indonezia și Thailanda.