Suzuki este al treilea dintre cei mai mari producători japonezi de motociclete care domină vânzările pe două roți , celelalte fiind Kawasaki (al patrulea), Yamaha (a doua) și, bineînțeles, Honda (situată pe primul loc).
Fondată în 1909 ca producător de țesături, Suzuki a început să producă motociclete ușoare în 1952, iar până în 1954 producea 6000 de motociclete pe lună. Inițial cunoscut pentru motociclete cu capacitate mai mică, cu motor în doi timpi, de la sfârșitul anilor ’70 Suzuki a câștigat, de asemenea, o reputație pentru performanțe mari, remarcânduse cu modele precum ar fi GSX1100 din 1980, primul GSX-R750 din 1985 și cu impresionantul , GSB1300R Hayabusa, lansat în 1999.
REVIZIE MOTO este unul dintre cei mai mari comercianți online de piese
de schimb pentru motociclete, și vinde doar piese de schimb originale
pentru motociclete Suzuki , ci și pentru vehicule Suzuki Off-Road, Suzuki ATV-uri / Quads și Suzuki Scooters – tote la prețuri competitive.
Așadar, indiferent dacă sunteți în căutarea unei garnituri pentru un motocross RM-Z250, un cablu pentru un quad Suzuki sau o caroserie pentru un scuter Suzuki Burgman, REVIZIE MOTO este locul potrivit.
Piesele de schimb pentru motociclete comercializate pe site sunt piese noi, originale Suzuki . Livrăm în toată România folosind fie FAN Courier, fie Urgent Cargus, asigurând astfel livrarea rapidă și sigură pentru toate piesele comandate online. Mai mult, dacă o achiziție este incorectă sau nu este potrivită, oferim posibilitatea de returnare a produsului în termen de 14 zile.
Deci ce mai așteptați? De ce să nu încercați motorul nostru de căutare online ușor de utilizat pentru a găsi ceea ce aveți nevoie pentru Suzuki dvs. astăzi. Nu ar putea fi mai ușor!
motociclete Suzuki
istoria Suzuki
Cum a început
Suzuki a început să fabrice motociclete în 1952, primele modele fiind bicicletele motorizate. În anii ’50, ’60 și în cea mai bună parte a anilor ’70, compania a fabricat motociclete cu motoare în doi timpi, cel mai mare model în doi timpi fiind GT750 cu trei cilindri răciți cu apă.
Curse
Un factor important în reușita lui Suzuki în competiția în doi timpi a fost experiența lui Ernst Degner, cel care a participat la Marele Premiu al Germaniei de Est, care a apărut în Occident în 1961, aducând cu el noțiuni de baza în ceea ce priveste motoarele în doi timpi. Suzuki l-a angajat pe Degner, iar el a dominat la categoria de 50 cc la Campionatul Mondial de curse rutiere .
Suzuki a devenit primul producător japonez care a câștigat un campionat mondial de motocross când Joel Robert a câștigat în 1970 titlul de 250 cc. În anii ’70, Suzuki și-a făcut un nume în lumea curselor de motociclete cu Barry Sheene și Roger De Coster câștigând campionatele mondiale în prima divizie de 500 cmc.
Suzuki continuă să concureze în MotoGP. Din 2006, echipa este sponsorizată de Rizla și este cunoscută drept echipa Rizla Suzuki MotoGP. La 18 noiembrie 2011, Suzuki a anunțat că cursa GP a fost suspendată, în parte din cauza dezastrelor naturale și a recesiunii, până în 2014.
Abia în 1976 Suzuki a introdus prima sa motocicletă cu un motor în patru timpi, GS400 și GS750.
În 1994, Suzuki s-a asociat cu Nanjing Jincheng Machinery pentru a crea și exporta o serie de motociclete numita Jincheng Suzuki.